Nordic Walking

NORDIC WALKING

zegar  czas trwania: 90 minut

Nordic Walking to marsz z kijami, który rozwinął się w Finlandii jako dodatkowy trening narciarzy. Płynie przeszedł do życia aktywnych ludzi…. i całe szczęście! Marsze z kijami mają niezliczoną ilość zalet: są bezpieczne, bo odciążają stawy, angażują do pracy ok. 90 % mięśni, podczas marszu trenują nogi i górna część ciała, dotleniamy organizm, poprawiamy krążenie, kondycję i pracę serca , a przy tym  spalamy ok. 500 kcal! Badania naukowe wykazują, że dzięki Nordic Walking jesteśmy bardziej otwarci i pewni siebie! Nie zapominajmy o aspekcie społecznym – podczas marszu można porozmawiać i nawiązać nowe znajomości!

Marsze z kijami zaczynamy od 10 minutowej rozgrzewki, a kończymy 5 minutowym rozciąganiem. Główna część to szlifowanie techniki, która obejmuje pracę dolnej i górnej części ciała. Podczas treningu wykonujemy wzmacniające ćwiczenia z kijami, wplatamy ćwiczenia interwałowe i przeróżne techniki treningowe – dlatego ta aktywność nigdy nam się nie znudzi!

PROSIMY O PRZYJŚCIE 10 MINUT WCZEŚNIEJ

prowadząca: Sylwia Braszczyńska

Weź udział w naszych warsztatach
i pogłębiaj swoją wiedzę z zakresu dietetyki oraz sportu.
 Zobacz więcej
Weź udział w naszych warsztatach
i pogłębiaj swoją wiedzę z zakresu dietetyki oraz sportu.
 Zobacz więcej
Call Now Button