Nordic Walking senior

NORDIC WALKING SENIOR

zegar  czas trwania: 50 minut

Nordic Walking , to marsz z kijami,  który rozwinął się w Finlandii jako dodatkowy trening narciarzy. Płynie przeszedł do życia aktywnych ludzi…. i całe szczęście! Jest to bezpieczny sposób na utrzymanie sprawności w każdym wieku! Marsze z kijami mają niezliczoną ilość zalet: są bezpieczne, bo odciążają stawy, angażują do pracy ok. 90 % mięśni, podczas marszu trenują nogi i górna część ciała, dotleniamy organizm, poprawiamy krążenie, kondycję i pracę serca . Badania naukowe wykazują, że dzięki Nordic Walking jesteśmy bardziej otwarci i pewni siebie! Nie zapominajmy o aspekcie społecznym – podczas marszu można porozmawiać i nawiązać nowe znajomości!

Marsze z kijami zaczynamy od 10 minutowej łagodnej  rozgrzewki, a kończymy 5 minutowym delikatnym rozciąganiem. Główna część to szlifowanie techniki marszu, która obejmuje pracę dolnej i górnej części ciała. Marsz jest przeznaczony dla Seniorów, osób, które chcą zacząć uprawiać sport, osób otyłych lub powracających do sprawności fizycznej.

PROSIMY O PRZYJŚCIE 10 MINUT WCZEŚNIEJ

prowadząca: Sylwia Braszczyńska

Weź udział w naszych warsztatach
i pogłębiaj swoją wiedzę z zakresu dietetyki oraz sportu.
 Zobacz więcej
Weź udział w naszych warsztatach
i pogłębiaj swoją wiedzę z zakresu dietetyki oraz sportu.
 Zobacz więcej
Call Now Button